czwartek, 18 sierpnia 2011

XxSandIxX

XxSandIxX

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Nareszcie na naszym blogu mogę napisać - plus za bardzo staranny makijaż oczu! Elementy twarzy są ok. No może poza ustami, które ujdą. Fryzurę bardzo lubię. Wydaje mi się, że trochę za mocno podkreśliłaś policzki, a brwi... dobrze by było gdyby były w kolorze włosów. Może mi się zdaje, a może nie, że nie pasują tu kolczyki. Ogólne wrażenie - pozytywne. 8/10

Po: Zmieniłam fryzurę, oczy pomalowałam fioletowym cieniem oraz pomarańczową i żółtą kredką. Użyłam tuszu do rzęs, pudru i jasnej szminki, odpuszczając sobie błyszczyk.

Strój:


Przed: Jak najbardziej jestem na tak. Nie jestem jednak zwolenniczką pastelowych kolorów, dlatego też zamiast tej bluzki i butów założyłabym inne. Nie musisz jednak słuchać wariatki - ubieraj lalkę jak chcesz. :) 8/10
Po: Strój składa się z chabrowej sukienki oraz reszty czarnych ciuchów - spódnicy, marynarki, beretu i dwóch par rajstop - zwykłych oraz w panterkę. Buty zrobione są również z dwóch par - platform z Archive i Bonjour Bizou. Mi się podoba, mam nadzieję, że Tobie też.

1 komentarz:

  1. Ulala ! Podoba mi się ;) Ładny makijaż i stylizacja. Na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń