wtorek, 9 sierpnia 2011

Milaaa123

Milaaa123

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Sama nie wiem co o tym myśleć. Lubię tę fryzurę, aczkolwiek jej kolor nie za bardzo pasuje do reszty makijażu. Wybrałaś ładne oczy i nos, usta ujdą. Make - up oczu niestety jest krzywy i niestaranny, nie polecam błyszczących cieni z Luxe. Policzki są ok, natomiast usta wyglądają jakby lalka pobrudziła się czekoladą. Żeby tylko czekoladą... 3/10

Po: Zmieniłam fryzurę oraz jej kolor. Oczy pomalowałam żółtym i brązowym cieniem. Użyłam pudru, jasnej szminki i tuszu do rzęs - zarówno wydłużającego, jak i pogrubiającego rzęsy.

Strój:


Przed: Jest okropnie. Wybacz, ale nie cierpię tych spodni, zarówno na stardoll jak i w realu. Jeżeli już je zakładasz, dobierz do nich sportowy top, zamiast bluzki, którą masz teraz na sobie. Brakuje mi tu dodatków. 2/10

Po: Zamiast 'luzackiego' stroju, stworzyłam bardziej elegancką stylizację. Wykorzystałam do niej fioletową sukienkę, czarną marynarkę, rajstopy i balerinki. Strój jest bardzo prosty, ale jak to mówią - z pustego i Salomon nie naleje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz