czwartek, 4 sierpnia 2011

katka12399

katka12399

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazek.




Przed: Masz ładną twarz - oczy i nos jak najbardziej na plus. Usta ujdą, na szczęście nie ma na nich masy blyszczyka, ale za brawimi totalnie nie przepadam. Fryzurę też lubię, aczkolwiek źle ja umiejscowiłaś. Makijaż policzków masakryczny, natomiast pomysł na oko był dobry, wykonanie - gorsze. 6/10

Po: Białą i różową kredką pojechałam pod oczyma, wydłużyłam rzęsy, dodałam kapkę błyszczyka, policzki zostawilam w spokoju. Fryzura za 4000 sp - niedlugo tyle będziesz miała.





Przed: Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, potem przychodzi na myśl refleksja - czy tych wzorów nie jest aby za dużo? Zrezygnowałabym z serduszek. Reszta okej. 7/10

Po: Zaszalałam. Róż, niebieski i czarny. Wszystko widać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz