poniedziałek, 22 sierpnia 2011

IcyLwo

IcyLwo

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Zacznę od tego, że wybrałaś ładną fryzurę oraz elementy twarzy, poza nosem, który ujdzie. Policzki pomalowałaś trochę krzywo, natomiast z oczami jest gorzej - do niestarannego makijażu dołożyłaś okropne sztuczne rzęsy i czarne obwódki dookoła oczu. Kolczyk może być, natomiast niezbyt lubię ten różowy kolor ust. Wydaje mi się, że oczy za bardzo obrysowałaś eye - linerem. 5/10

Po: Zmieniłam fryzurę, oczy pomalowałam fioletowym cieniem i niebieską kredką. Użyłam jasnego pudru, tuszu do rzęs i eye - linera. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze.

Strój:


Przed: Jest ok, ale nie rewelacyjnie. Elementy ubioru w miarę do siebie pasują, podoba mi się połączenie 'drapieżnego stylu' z białą bluzką i różową torebką. Denerwuje mnie sztuczna grzywka. 6/10

Po: Nie powiem, że nie, bo dość ciężko pracowało mi się z Twoją szafą. W końcu postawiłam na fiolet i czerń, tworząc zestaw widoczny na obrazku. Wykorzystałam do niego spódnicę z falbanką, fioletowy top i legginsy oraz czarną sukienkę, rajstopy, buty i kurtkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz