sobota, 13 sierpnia 2011

julia12-a

julia12-a

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Wybrałaś bardzo ładną fryzurę. Elementy twarzy nawet nawet, oprócz ust ułożonych w dziubek. Plus za brwi, kolorystycznie pasujące do włosów. Niestety, Twoimi jedynymi kosmetykami były dwa tusze do rzęs. 5/10

Po: Zmieniłam fryzurę na krótszą, użyłam tuszów do rzęs, we włosy wpięłam różę. Z powodu braku kosmetyków nic więcej nie mogłam zrobić.

Strój:


Przed: Jest za prosto - słodka sukienka, którą niezbyt lubię i czarne lakierki. Brakuje mi tu legginsów lub rajstop, torebki, czegokolwiek. 3/10

Po: Postawiłam na fiolet. Do stroju wykorzystałam dużą fioletową spódnicę, top, buty i rajstopy we wzory oraz czarną sukienkę, spódnicę i marynarkę, która nie do końca pasuje, ale w Twojej szafie nie znalazłam niczego, co mogłoby ją zastąpić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz