niedziela, 14 sierpnia 2011

olusika555

olusika555

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:

Przed: Tragedia, masakra... brak mi słów, żeby opisać twarz Twojej lalki. Oczy obrysowane białą kredką wyglądają okropnie, efekt ten dopełniają sztuczne rzęsy. Jedyny plus za fajną fryzurę, brwi w kolorze włosów i jako takie elementy twarzy. 0,5/10

Po: Zmieniłam fryzurę na długie włosy, oczy pomalowałam fioletowym i żółtym cieniem, użyłam tuszu do rzęs i pudru. Od razu lepiej.

Strój:


Przed: Jest za prosto, żeby skombinować fajny strój, nie wystarczy sukienka i szpilki. Czegoś tu brakuje. 3/10

Po: Od razu mówię - nie przyznaję się do tego ubioru, nie wiem co mną kierowało, kiedy go tworzyłam. Ciężko pracowało mi się z Twoją szafą, czego efekty widać. Do stroju wykorzystałam legginsy w paski, pomarańczowy top, czarne rajstopy, baleriny, spódnicę i bolerko. Żeby zakryć upiorne oczy, założyłam lalce okulary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz