piątek, 5 sierpnia 2011

MissWeronisia_

 MissWeronisia_

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Nie wiem od czego zacząć. Może od tego, że wybrałaś bardzo ładne oczy i brwi, które niestety nie są w kolorze włosów. Nos i włosy mogą być, natomiast ust nie lubię. Denerwują mnie pieprzyki na szyi. Pomysł na makijaż oczu był bardzo dobry, ale wykonanie niestaranne. Odniosłam wrażenie, że malując lalkę spieszyłaś się. To samo tyczy się policzków.  6,5/10

Po: Zmieniłam fryzurę na rude warkocze, użyłam jasnej szminki, pudru i tuszu do rzęs. Do makijażu oczu wykorzystałam błękitną kredkę oraz fioletowy i biały cień.

Strój:


Przed: Jest nieźle, chociaż strój nie jest w moim stylu, przypadł mi do gustu. Podoba mi się pomysł z wykorzystaniem torebki - motyla oraz butów - również z motylami. Jedyne, co mi tu nie pasuje, to peleryna. Zamiast niej założyłabym coś innego. 8/10

Po: Nie mogłam zdecydować się czy zrobić niebieską czy fioletową - czarną stylizację. Tak więc zrobiłam obie. Do pierwszej wykorzystałam niebieskie platformy, dwie sukienki i spódniczkę, dwa topy - niebieski i biały, rajstopy, pasek i torbę we wzorki, korale oraz kurteczkę. Ubierając lalkę w drugi strój skorzystałam z fioletowego topu i sukienki, czarnej marynarki, botków, topu i dwóch par rajstop.

2 komentarze:

  1. Makijaz zrobilas fajny, ale jesli chodzi o stylizacje, bardziej podoba mi się przed i wersja druga. to niebieskie 'coś' jest dość masakryczne. i dziwne, że własnie ja to mówię, o ironio, przesadziłaś i to totalnie. milion odcieni niebieskiego, wzorki, kwiatki, esy foresy, kropki, paski, gorsety, nie gorsety, korale.. za dużo. a fioletowa stylizacja? klasa sama w sobie. bomba.

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo nawet fajnie. jeśli chodzi o makijaż to fajnie zrobiłaś a ja swój robiłam w pośpiechu i zapomniałam o brwiach ;pp trafiłaś trochę na zły moment.. ;d a stój po nie podoba mi się żaden. mój też nie jest w moim stylu tylko czasem tak próbuję czegoś nowego. i koniecznie chciałam użyć tej peleryny no bo całkiem fajna jest no i dobierałam coś do niej. ;dd

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń