piątek, 26 sierpnia 2011

emila6663

emila6663

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Co do elementów twarzy - fryzura, brwi i oczy są ok. Usta mogłyby być, gdyby nie ich kolor, nosa nie lubię. Nie pasuje mi tu kolczyk w brodzie. Makijaż oczu jest ciekawy, ale niedopracowany i trochę krzywy. 4/10

Po: Zmieniłam fryzurę, oczy pomalowałam czerwonym i fioletowym cieniem. Użyłam pudru, tuszu do rzęs i eye - linera. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze, gdyż w kosmetyczce nie znalazłam odpowiedniej szminki.

Strój:


Przed: Jest średnio. Elementy ubioru poza butami pasują do siebie, skorzystałaś z dodatków takich jak torebka czy bransoletka. Mimo to, wciąż czegoś tu brakuje. 5/10

Po: Ponieważ w szafie masz dużo czarnych rzeczy, postawiłam właśnie na czerń. Do stroju wykorzystałam tunikę z PPQ, spódniczkę, legginsy, rajstopy, kapelusz i buty oraz złotą torebkę. Nie do końca mi się podoba, ale z powodu ilości ciuchów, nie miałam innego pomysłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz