środa, 24 sierpnia 2011

Sui24

Sui24

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Elementy twarzy są ok, natomiast nie lubię tych włosów, ponieważ wyglądają jak tłuste. Minus za kolczyki na włosach i landrynkowo - różowe usta. Wydaje mi się, że nie pasują tu korale. Na koniec dodam, że zdziwiło mnie to, iż mimo że w kosmetyczce masz cienie i kredki do oczu, użyłaś tylko tuszu. 3/10

Po: Zmieniłam fryzurę, oczy pomalowałam fioletowym i niebieskimi cieniami, użyłam tuszu do rzęs, usta natomiast pozostawiłam w naturalnym kolorze, gdyż żadna ze szminek nie pasowała.

Strój:


Przed: Jest... hmmm. Nie wiem co powiedzieć. Elementy ubioru zupełnie do siebie nie pasują. Chociaż nie do końca. Buty jako tako współgrają ze spódniczką, a bolerko z topem, natomiast jeśli chodzi o całokształt, jest z lekka dziwnie. 3/10

Po: Baaardzo ciężko pracowało mi się z Twoją szafą. Dlaczego? A no dlatego, że miałaś tam mało ciuchów, a większość z nich stanowiły darmówki. Stworzyłam więc jako taki czarno - czerwony strój, gdyż nic lepszego wymyślić się nie dało. Wykorzystałam do niego czerwoną spódniczkę i top oraz czarną bluzkę, legginsy, rajstopy, buty, pasek, torbę oraz apaszkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz