czwartek, 11 sierpnia 2011

gabi18m

gabi18m

W celu powiększenia proszę kliknąć na obrazki.

Makijaż:


Przed: Wybrałaś ładną fryzurę, elementy twarzy mogą być. Jedyne co mi się w nich nie podoba to nos i brwi, niedopasowane kolorystycznie do włosów. Makijaż oczu jest niestaranny i krzywy, a sztuczne rzęsy doszczętnie szpecą lalkę. 5/10

Po: Zmieniłam fryzurę na loki, do makijażu oczu użyłam zielonej kredki, fioletowego cienia i tuszu do rzęs. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze.

Strój:


Przed: Jak dla mnie, Twój strój jest trochę za prosty, czegoś mi tu brakuje. Nie podobają mi się też ciężkie, brązowe buty, ale... o gustach się nie dyskutuje. 4/10

Po: Nie miałaś zbyt dużo ciuchów, więc stworzyłam prosty strój. Wykorzystałam do niego dwie białe bluzki, czarną spódniczkę i podkolanówki, dwie pary rajstop - zwykłe i w kropki, oraz torebkę i buty ze złotymi dodatkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz